Ang barnvagnen

BarnvagnsinÀgg nr 2: Tillslut kom vi fram till att vi tar erbjudandet om Brio Go 2013 för samma pris vi köpt Brio Smile 2014. Har lÀst en massor mer nu om Go och inte bara jÀmfört som innan och den börjar kÀnnas bÀttre och bÀttre nu. Det som jag tycker Àr mest negativt Àr dock hjulen, sÄ kallade "punkteringsfria" hjul Àr det pÄ Go som vi fÄr nu. Vilket innebÀr hjul so blir fula fort, fastnar grus och Àr dÄliga i snö. Som tur Àr kan man köpa vinterdÀck till den och i vÄr kommer Brio Go 2014 ut med lufthjul, sÄ vi kan köpa sÄdana till vÄran 2013 Ärsmodell. I och med att bebben kommer i januari sÄ kommer vi oavsett fÄ anvÀnda oss utav vinterdÀck i början. En av anledningarna till att jag ville köpa Smile frÄn början var att den redan har lufthjul som kan köras i alla terrÀnger, man behöver alltsÄ inte byta i vintertid. Hur som sÄ börjar det kÀnnas bra att vi fÄr hem en Go istÀllet och att den har mycket kortare leverans sÄ vi slipper vÀnta tills januari pÄ vagn, vill kÀnna pÄ den nu ju! haha 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg