Torsdag

Dagen mama 
 
Snart Àr det helg hunni!! Veckorna har aldrig gÄtt sÄ fort som dem har gjort sendan Milissa kom. Det kan ha att göra med att veckorna gick sÄ sjukt segt nÀr jag var gravid i och för sig, haha.
 
Idag skall jag till mvc för ÄtertrÀff. TyvÀr har min bÀsta goa barnmorska gÄtt i pension nu sÄ jag ska fÄ trÀffa en ny idag. 
 
Föresten nÀr f*n ska jag fÄ mina förÀldrapengar? Fattar inte hur det kan ta sÄ lÄng tid att fÄ det godkÀnnt. Nu Àr det 3 mÄnader sedan jag ansökte om förÀldrapenning men inte ett skit verkar hÀnda. HallÄ ni pÄ försÀkringskassan behöver ni en spark i baken? 
Hur lÀnge fick ni andra mamas vÀnta innan era pengar kom? 

Kommentarer
Postat av: emma
2014-05-16 @ 13:07:32 / http://emmabladlund.devote.se

Mina pengar kom pÄ en gÄng sÄ fort William kommit, har du ringt och pratat med dom? FörsÀkringskassan behöver verkligen en spark i arslet!

Svar: Jaha.. Ja jag har ju de! :/ har pratat med flera mammor pÄ BVC och dem har ocksÄ fÄtt vÀnta... Hur kan de ta sÄn tid för vissa??
Sara

Postat av: Sofie (Caspers mamma)
2014-05-16 @ 20:36:13

Jag fick vÀnta typ 3,5 mÄnad jag ocksÄ.. Skickade in papper i december och fick pengar i slutet av mars. Helt sjukt att det ska ta sÄn tid!


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg