Shine a light

Jag Àlskar frukost! Speciellt att lÀgga ned lite tid pÄ den. TyvÀr finns det varken tid eller ork som nÀr jag var gravid sÄ det blir oftast nÄgot snabbt bara. Men idag sÄ passade jag pÄ medan Milissa sov pÄ förmiddagen! 
 
/
 
Föresten hur störigt Àr det inte nÀr ett företag ska komma hem till en "nÄgon gÄng under dagen". Det ska komma nÄgon och kolla avloppen i hela lÀgenhetshuset nÄgon gÄng mellan 12/5-19-5 mellan 07-16. Vafan?? AlltsÄ nÄgon gÄng under fem dagars tid. Ja jag sitter vÀl hemma hela veckan och vÀntar pÄ er dÄ. 

Kommentarer
Postat av: GoForFit
2014-05-13 @ 19:25:13 / http://goforfit.se

Mums, sÄ gott det ser ut! :)

Postat av: My
2014-05-13 @ 21:41:34

Ja man undrar ju vad de tÀnker med ibland haha. okej om det Àr en dag, men fem??! SÄ ska du se att de kommer precis den tid under dessa fem dagar du rÄkar vara borta. :P Perfekt!

Svar: Ja eller hur!? Det Àr 21 lÀgenheter, alla kan ju inte stanna hemma hela veckan??? Och dem har inte varit hÀr nu mÄn-tis sÄ jÀvligt surt för dem som varit hemma.. Mig drabbar det ju inte speciellt men man vÀntar ju ÀndÄ och Àr nervös varje gÄng jag ammar om dom ska plinga just dÄ haha...
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg