I see fire

 
Dessa tvÄ godingar Àr pÄ vÀg hem till mig. 

VÀntar pÄ en förÀldrapeng som aldrig kommer. Att det ska ta sÄn tid att fÄ sina förÀldradagar godkÀnda?
Är just nu i en period dĂ€r inget i garderoben duger och jag vill bara bli av med skiten och fylla pĂ„ med nytt.
Hej köp mina klÀder sÄ jag har rÄd med nya!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BÀst nÀr det gÀller musik. Finns alla artister du kan tÀnka dig. Finns att lyssna pÄ i mobilen precis nÀr som helst. Att man kan lyssna offline Àr Ànnu ett plus!
 
 

Kommentarer
Postat av: Phelicia
2014-03-31 @ 17:43:29 / http://phelicias.blogg.se

Du som har sĂ„ snygga klĂ€der! Älskar din stil!

Svar: Men tack!
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg