fina bror vad jag saknar dig

Nu saknar jag min bror extra mycket. PÄ morgonen nÀr jag vaknar och fÄr se Milissa le bredvid mig sÄ saknar jag honom. Det gör sÄ ont i mig att hon aldrig fÄr trÀffa Robin. Att jag har sÄ mycket att berÀtta om honom, men som hon aldrig kommer förstÄ. Jag kommer aldrig kunna beskriva vad han betydde för mig, hur han fick mig att mÄ, hur det kÀndes i hela kroppen nÀr vi skrattade tillsammans. För henne kommer han bara vara ett foto i en ram. En person som hon kommer att höra sÄ mycket om, men aldrig fÄ uppleva sjÀlv. 
 
Idag saknar jag att gÄ in pÄ ditt rum, sitta och lyssna nÀr du spelade, höra dig berÀtta om nya saker du lÀst i illustrerad vetenskap, att titta pÄ discovery channel, dela pÄ en pÄse nudlar, lyssna pÄ musik. Saker som kan lÄta sÄ himla simpla, men var bland det bÀsta jag visste, för jag gjorde det med dig. 

Kommentarer
Postat av: My
2014-03-20 @ 21:42:02

Han Àr stolt över dig Sara<3

Svar: <3
Sara

Postat av: Phelicia
2014-03-20 @ 22:26:46 / http://phelicias.blogg.se

Massa kÀrlek till dig! <3

Svar: <33
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg