gÄrdagens mama

 Mitt hÄr kÀnns fortfarande ovanligt kort efter att jag klippt nÀstan 2 dm för över en mÄnad sedan. Jag har alltid undvikit frissan för jag tror dem ska klippa av allt till öronen och att jag ska grina nÀr jag gÄr dÀr ifrÄn. Men nu har jag bÀsta frisören. Trotts att vi fick ta en hel del slitet sÄ kÀnns det inte sÄÄ kort. Jag trivs faktiskt mer för varje dag men lÀngden jag har nu. IgÄr var jag till frissan igen och gjorde det sommar-frÀsht med ljusa slingor och jag Àr kalas nöjd!

Kommentarer
Postat av: Vanja
2014-07-04 @ 01:11:25 / http://GlamMom.se/blogg

Vilken sjukt HOT Mama! Och sÄÄÄÄ söt liten tjej! Megakram! :)

Svar: Men tack vad glad jag blir!! :) Och vad roligt att just du kommenterar! Eran lilla piggly Àr bedÄrande! :)
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg