tumblr

Minimesara.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: Phelicia
2014-01-20 @ 22:32:10 / http://phelicias.blogg.se

Jag tycker du Àr himla vacker som gravid! Men det Àr fortfarande overkligt att du ska bli mami :D Har sÀkert sagt det förut, men det Àr sÄ konstigt och kul pÄ samma gÄng.

Kram!!

Svar: Tack vad glad jag blir! Ja jag kÀnner detsamma haha! :D snart har jag en egen knodd :o Kram fina!
Sara

Postat av: Elin Lundberg.
2014-01-21 @ 15:38:10 / http://elynn.blogg.se

Hörru! Jag tĂ€nkte hĂ€romdagen pĂ„ att du skulle vara perfekt att anlita som gravidmodell! Höhö (satt nĂ€mligen och tittade pĂ„ gravidklĂ€der pĂ„ bl.a. H&M och tĂ€nkte att du LÄTT Ă€r snyggare Ă€n gravidmodellerna dĂ€r). PÖSS!

Svar: Haha men ÄÄÄÄ du Àr vÀl för go Elin! En sÄn rolig tanke, hade varit himla kul grej att göra haha! :D puss pÄ dig
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg