det snurrar i mitt huvud

NedrÀknaren visar idag 25 dagar kvar till bf. Snart Àr vi förÀldrar till en liten Goding. Ibland kÀnns det sÄ himla konstigt att tÀnka att jag faktiskt har en liten person dÀr inne. En liten tjej som Àr sÄ himla efterlÀngtad innan hon ens Àr född, som man varken vet hur hon ser ut eller vad hon kommer ha för personlighet. VÀnner vill kÀnna pÄ magen, hoppas pÄ att fÄ kÀnna pÄ en spark eller tvÄ. Det Àr sÄ himla konstigt att tÀnka pÄ det nu, nÀr man har haft dagar som man kÀnnt sig sÄ vÀrdelös, som om ingen bryr sig eller man kÀnnt sig obetydlig, att du Àr inget av det. Alla har personer omkring sig som skulle göra allt för dig, och sÄ har det varit sedan du lÄg i din mammas mage. Du var efterlÀngtad lÄngt innan din familj ens visste hur du sÄg ut, vem du skulle vÀxa upp och bli. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jozephin
2014-01-06 @ 16:00:04

Fantastiskt fint skrivet.
Önskar er all lycka!

Svar: Tack sÄ jÀttemycket!
Sara

Postat av: linnea bodas
2014-01-08 @ 16:29:40 / http://linneabodas.blogg.se

fin mage, lycka till :)

Svar: Tack sÄ mycket:) Lycka till med allt du med nÀr det Àr dags! Fin blogg har du med! :)
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg