bebis update

En bild frÄn igÄr 
 
Tre dagar kvar till bf. Jag har haft förvÀrkar i flera dagar och nÀtter nu sÄ hoppas hon vill komma ut snart! IgÄr var vi till mvc pÄ kontroller som vanligt. Vi bokade in en ny tid pÄ mÄndag igen men min bm tror inte vi kommer att gÄ pÄ den utan att bebis kommer nu i veckan, hoppas hon har rÀtt! 
 
Inatt blev ett till par frÄn vÄran förÀldrargrupp förÀldrar. Blev sÄ glad nÀr jag fick reda pÄ det nÀr jag vakna att jag grina en stund haha. Grattis till eran prinsessa! 

Kommentarer
Postat av: emma
2014-01-28 @ 11:14:59 / http://emmabladlund.devote.se

Jag hade förvÀrkar i en vecka, kanske mer innan det satte igÄng.
Åkte in till förlossningen ett flertal gĂ„nger för att jag hade regelbundna förvĂ€rkar som gjorde ont och jag kunde inte sova. Fick sömntabletter sĂ„ jag skulle kunna sova innan förlossningen satte igĂ„ng ordentligt.
Sov pÄ förlossningen 2 gÄnger med hjÀlp av sömntablett. Dagen innan förlossningen hade jag sÄ jÀvla ont sÄ vi trodde det var pÄ G, vi kom in och ingenting hade hÀnt. Fick Äka hem med sömntablett. Dagen efter hade jag vÀrkar hela förmiddagen och vips sÄ gick vattnet! vÀrkarna blev betydligt starkare och kom med 3 minuters mellanrum.. :)
snart har du prinsessan hÀr skulle jag gissa pÄ!

Postat av: Jonna
2014-01-28 @ 13:17:25

Åh de Ă€r sĂ„ spĂ€nnande!! GĂ„r in hĂ€r och pĂ„ instagram hela tiden för att kolla om ni har fĂ„tt eran lilla prinsessa :)

Postat av: Phelicia
2014-01-29 @ 15:39:09 / http://phelicias.blogg.se

Din mage ser sÄ go ut. TÀnk att bebis ligger dÀr inne. Mysi

Svar: jag tror hon vill bo dÀr för alltid och vÀgrar komma ut. det Àr gosit att ha henne buffa pÄ mig men nu vill jag att hon ska sparkas pÄ utsidan!
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg