TvÄ veckor

 
Idag blir lilla godan hela 2 veckor! Har det verkligen gÄtt 2 veckor redan?! Tiden gÄr sÄ himla fort samtidigt som det kÀnns som hon alltid varit hÀr. 
 
Idag började Peter jobba igen. Det har varit sÄ himla mysigt att vara alla tre hela dagarna, sÄ nu kÀndes det lite sorgligt att han inte skulle vara hemma om dagarna lÀngre. Det hÀr med att vara helt sjÀlv med en bestÀmd liten dam Àr inte alltid en dans pÄ rosor. Som tur var kom hennes bÀsta mormor och gosa med henne en stund sÄ jag fick lite gjort hÀr hemma. :) 

Kommentarer
Postat av: Elin Lundberg.
2014-02-19 @ 21:17:34 / http://elynn.blogg.se

Men Ă„h vad fin hon Ă€r, lilla grodan! ♄

Postat av: Elin Lundberg.
2014-02-19 @ 21:17:35 / http://elynn.blogg.se

Men Ă„h vad fin hon Ă€r, lilla grodan! ♄

Svar: Tack sĂ„ mycket! ♄♄
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg