starka tjejen

 Det Àr sÄ roligt att fÄ sÄ mycket positiv respons av barnmorskorna vid olika kontroller mm. Lilla grodan har redan sedan hon bara var en vecka kunnat hÄlla upp huvudet sjÀlv och nu kan hon det en lÀngre stund, nÄgot man kollar om bebisarna kan göra vid 8 veckor. // stolt mama 
 
Milissa Àr en bestÀmd fröken som blir tokig om hon inte fÄr mat pÄ sekunden.
Hon blir frustrerad nÀr hon ligger och skjuter ifrÄn med benen men inte kommer nÄgonstans, bara rumpan som Äker upp i vÀdret.
Det bÀsta som finns Àr att fÄ ligga som en groda och sova pÄ bröstkorgen. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Lundberg.
2014-02-22 @ 20:12:45 / http://elynn.blogg.se

Men jösses vad fin hon Ă€r! Och sĂ„ himla duktig!! Finaste grodan. :') ♄

Postat av: Phelicia
2014-03-04 @ 22:48:32 / http://phelicias.blogg.se

AlltsÄ jag dör sötdöden nÀr jag ser din bebis!!!! Hon Àr sÄ galet fiiiin

Svar: Åh Tack :'D (?! sĂ€ger man tacck???? Haha!) Hon Ă€r sĂ„ go!
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg