A thousand years

 
Denna regniga mÄndag spenderas hemma med grodan. 
I lördags blev hon 2 mÄnader och det Àr sÄ roligt att se hur hon utvÀcklas och gör nya saker för första gÄngen.
 
-Hon ler och skrattar nÀr man busar med henne. 
-Hon "pratar" gÀrna, speciellt med djuren pÄ hennes babysitter. SÀger man Milissa, Mjauu!, sÄ svarar hon MAAAH. Haha :) Hon brukar ocksÄ ligga och prata i sÀngen pÄ morgonen nÀr hon vaknar. 
-Är hon pigg sĂ„ blir hon arg om hon mĂ„ste ligga ned. Hon vill mycket hellre att man ska hĂ„lla henne under armarna sĂ„ hon kan stĂ„ upp i knĂ€t. 
-LÀgger man henne pÄ mage sÄ blir hon jÀttearg för att hon inte kommer nÄgonstans. Hon ligger och sparkar med benen bara. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Phelicia
2014-04-07 @ 18:57:07 / http://phelicias.blogg.se

Gud vad fina bilder!!

Svar: Åh tack! :*
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg