!

jag kom pĂ„ en sak idag, som Ă€r sĂ„ himla dumt egentligen. NĂ€r jag sitter och kollar pĂ„ klĂ€der/resor osv och kanske gör ett litet inlĂ€gg om de sĂ„ ska det alltid vara inom vissa priser. Men det Ă€r ju saker jag önskar bara fanns i min garderob eller ett stĂ€lle jag önskar Ă„ka till, sĂ„ ÖNSKA STÖRRE! FrĂ„n och med nu ska jag inte kolla pĂ„ priset först, jag gillar ju klĂ€derna/platserna/föremĂ„len och vill visa för alla andra med. Man fĂ„r drömma hur dyrt man vill, sen sĂ„ fĂ„r pengarna styra det man köper
SÄ dröm stort, inte sÄ lÄngt din plÄnbok rÀcker!
 
 
 
 
Jag Àr sÄ trött pÄ min vardag sÄ det Àr helt sinnessjukt. GÄ hemma, tvÀtta, stÀda, Àta, sova, plocka disk, stÀda, vara trött pÄ vÄran jÀvla köksvÀgg som fortfarande inte har nÄgot kakel för man mÄste hacka bort gammal jÀvla fix som sitter som sten. Äka och handla, bli deprimerad pÄ allt som inte Àr klart, sova Ànnu mer. 
Jag blir sÄ slut i kropp och huvud nÀr jag inte Àr nöjd med hur det Àr hemma. Vi har fÄtt det jÀttejÀtte fint sedan renoveringen men det Àr inte klart allt Ànnu och det suger ur all ork ur en. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg