Spanien shopping

1. Tunn stickad tröja Primark
2. Stickad tröja Blanco
3. Tunn lÄngÀrmad magtröja Bershka
4. Blus/skjorta Primark
5. Halsduk Primark
6. Topp Bershka
7. Tröja / tunnjacka Bershka
8. Trosor Primark
9. Trosor Blanco
10. Sjal Blanco
11. Halsband Primark
 
+ jeansen frÄn mango som finns i ett föregÄende inlÀgg
 
KlÀder ifrÄn shoppingen i Alicante och Elche. Totalt tror jag vi var pÄ 4 shoppingvÀndor haha
Helt galet va bra pris det Àr pÄ det mesta klÀderna i spanien, tex sÄ kostade trosor 2 euro (ca 17kr) som hemma kostar runt 70kr, halsduken och sjalen kostade 2 respektive 5 euro vilket ocksÄ Àr galet billigt. Sen sÄ hade de samma priser som hemma pÄ mycket, tex en hm tröja kostade 19 euro, som hemma hade kostat 199kr, men i och med att euron Àr lÀgre sÄ kostar samma tröja bara 163 i spanien, asbra:))) 
 

Kommentarer
Postat av: Petra Z
2013-10-13 @ 09:39:58 / http://petrazoger.blogg.se

ÅÄh Àr de i Alicante eller Elche som Primark finns i? =))

Svar: I Elche :)
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg