Hemma igen

Min fina sambo och jag 
 
Nu Àr vi hemma igen efter 3 veckor i Gran Alacant! Ca 30 grader varje dag och strÄlande sol. HÀr hemma har det blivit höst och kyligt ute, sÄ det har varit riktigt skönt att ha fÄtt förlÀnga sommaren med 3 veckor. 
Nu lÀngtar jag bara tills jag fÄr köpa massa saker till bebben, "nÀr vi kommer hem ifrÄn spanien köper vi det" har det sagts hÀr hemma tidigare sÄ nu jÀvlar ska det bestÀllas barnvagn och annat.
 
IkvÀll kommer mamma hit pÄ middag och har vÄra kattbebisar med sig som ska flytta hem till oss! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg