Har kommit till den tid jag undrar varför jag ens gÄr upp om dagarna

Jag behöver nÄgot att göra om dagarna. Jag gÄr upp, tar hand om katten, stÀdar, hÄller i ordning bara och gÄr och lÀgger mig igen pÄ kvÀllen. Jag har kommit dit jag undrar varför jag ens gÄr upp, vad Àr poÀngen. Det jag gör om dagarna har ingen betydelse. Varken i mitt liv eller utanför dörren. Jag skulle lika gÀrna kunna lÀgga mig ner och ligga dÀr tills i slutet av januari, nÀr det Àr ett nytt liv som behöver mig. Jag lÀngtar dit, tills bebben kommer, men ocksÄ för att jag fÄr ett liv dÄ. 
Aldrig har jag kÀnt mig sÄ meningslös som nu, sÄ onödig, sÄ tjock, sÄ fruktansvÀrt ful. 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym
2013-10-25 @ 18:59:39

Följer din blogg med spÀnning, tycker det Àr jÀttespÀnnande att nÄgon som inte Àr sÄ gammal ska skaffa barn!

Postat av: Jozephin
2013-10-25 @ 20:23:15

KÀnner igen den kÀnslan, men vet du..
Du Àr oerhört vacker & bebismagen gör
dig bara Ànnu vackrare!Jag lovar att
det Àr mÄnga som hÄller med mig!
KÀnn dig inte ful, meningslös eller tjock,
för det Àr du inte!

/Jozephin

PS. Hoppas det Àr okej att jag lÀser din blogg,du inspirerar mig :) DS.

Svar: Vad glad jag blir nÀr jag lÀser det du skriver, behövde nog fÄ höra det dÀr. Och sjÀlvklart Àr du vÀlkommen hÀr, roligt att kunna inspirera andra!
Sara

Postat av: Elin Lundberg.
2013-10-28 @ 09:12:59 / http://elynn.blogg.se

Men du! Du Àr ju sÄ hiimla vacker och speciellt nu nÀr du har din superfina bebismage! Det Àr bara du som tycker att du Àr tjock och ful och onödig. :*

Svar: Men tack fina du! Vissa dagar sÄ kÀnns allt jobbigt och ibland trivs jag jÀttebra med magen och att vara gravid. Det hÀr med hormon-överflöd Àr sÄ himla jobbigt haha! :*
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg