tvÄ dagar pÄ Ullared

I söndags vid kl 9 sÄ blev jag hÀmtad utav mamma och vi började en sex timmars lÄng bilresa ner till GekÄs Ullared! Checkade in pÄ deras fina hotell, kÀkade och gick nÄgra timmar i varuhuset. KvÀllen avslutades med hotellmys efter den lÄnga resan och dagen dÀrpÄ laddade vi upp med hotellfrukost innan fem timmar till i varuhuset. 
 
Handlade julpynt och  inredning sĂ„som gardiner, ljustakar mm. Även en hel del saker till bebis fick jag med mig hem som kan checkas av pĂ„ listan. Bland annat badbalja, sĂ€ngklĂ€der, örontermometer, skötbĂ€dd, bĂ€rsele mm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg