Godnatt min skatt

I söndags orkade inte vÄran lilla kÀmpe mer. Redan frÄn födseln sÄ hade han svÄrt att Àta sjÀlv, jag och mamma fick ge honom ersÀttning i flera dagar och efter ett tag sÄ blev han faktiskt pigg. Han var dock mycket mindre Àn de andra kattungarna och stannade liksom i vÀxten, han kunde inte busa som dem men han var med sÄ mycket han kunde. Vi tog hem honom och katten vi har nu till oss i ett par veckor men han fick sedan flytta hem till mamma igen för det mÀrktes pÄ honom att han inte mÄdde bra och han orkade inte med Isco's tempo. 
Gosigaste lilla fĂ„gelbebiskatten, nu slipper du lida mer ♄
 
 
Glennisen ♄
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg