förbereder du mig inför sömnlösa nÀtter sessan?

Jag Àr sÄ himla tacksam att jag har en sÄpass bra graviditet som jag har. Jag mÄr relativt bra om dagarna, kan ha ont i rygg/revben pÄ kvÀllarna men överlever och illamÄendet i början varade bara 2-3 veckor. 
Jag har svÄrt att hitta ett bekvÀmt sÀtt att sova, men inatt var nog den vÀrsta natten. Jag vaknade vid tvÄ och var fruktasvÀrt yr och illamÄende, ryggen vÀrkte och bebis hade fest mot mina revben. SÄ jag fick passa pÄ att sova nÀr peter gick till jobbet och fick mig nÄgra timmars sömn i alla fall. 
Men det Àr vÀrt allting nÀr hon vÀl Àr hÀr! Idag ska vi till mvc och ta prover och lyssna pÄ sessans hjÀrtljud igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg