bland vÄfflor och preggomagar

IgÄrkvÀll gjorde vi vÄfflor till middag, sÄ jÀvla galet gott
 
IgÄr var vi pÄ vÄrat första möte med förÀldragruppen. Jag var vÀldigt skeptisk till det innan men det var bÀttre Àn förvÀntat faktiskt. VÄran barnmorska höll i gruppen och hon Àr sÄ himla positiv och glad och det gjorde allt mycket bÀttre! Nu nÀr det Àr 10 veckor kvar till bf sÄ kommer vi ses i princip varje vecka, 5 veckor i rad med förÀldragruppen och sen mvc varannan vecka! KÀnns himla mycket men tror veckorna kommer kÀnnas snabbare dÄ faktiskt, nÀr man har möten inplanerade 1-2 gÄnger i veckan

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg