26 / 11

Vecka 31 (30+3)
 
IgÄr var vi pÄ vanlig kontroll pÄ mvc igen. Bebben mÄr bra, envisas med att flytta pÄ sig hela tiden nÀr vi ska lyssna pÄ hjÀrtljud, magen vÀxer som tusan. Den hÀr bigmaman mÄr inte lika bra. Jag har pÄtok för lÄgt jÀrnvÀrde och mÄste kÀka Ànnu mer jÀrntabletter nu. Har dessutom börjat gÄ sÄdÀr fint anklikt dÄ vÀnsterbenet inte vill sammarbeta pÄ grund utav foglossning som kommer att bli min död kÀnns det som. Ska fÄ tid hos sjukgymnasten nu i alla fall sÄ jag fÄr lite övningar att göra sÄ det kÀnns bÀttre. Hejaheja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg