Hatar att se dig sÄhÀr

Vill inget annat Àn att du ska fÄ komma hem nu. Tre dagar kvar.. Har aldrig sett nÄgon ha sÄ ont som han fÄtt alla de gÄnger magen spökat. Han har spytt tvÄ dagar pÄ grund utav smÀrta, tvÄ vÀndor till akuten och igÄr visade sig vÀrden vara dÄliga. Helt plötsligt har han flera slangar i armarna och sköterskorna har ringt efter ambulans som ska ta honom till ett större sjukhus. Han Äker ivÀg och jag bryter ihop utanför akuten.
Tillslut visade det sig vara blindtarmen och han blev opererad inatt. Men blindtarmen sprack nÀr dem skulle ta ut den och han tvingas nu vara inlagd 3 dagar till för att fÄ antibiotika.
Vill inget hellre Àn att han ska mÄ bra. SÄ hemskt att se honom mÄ sÄ dÄligt som han gjort de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg