ett Ă„r sedan

Idag för ett Är(!!) sedan tog jag studenten. Hade den mest perfekta dagen och allt kÀndes sÄ himla bra. Samma dag trÀffade jag en person som jag inte visste skulle betyda sÄ mycket för mig idag. I samband med att vi gick ut frÄn krogen för att ta luft sÄ blev jag och en vÀn stoppade av en kille som vi pratade med en stund. Kan inte sÀga att jag har mycket minnen ifrÄn den stunden, men jag kommer ihÄg honom. Nu ett Är senare Àr killen bÄde mig pojkvÀn och sambo och jag kunde inte vara gladare! Sista timmarna pÄ min student blev dem första pÄ mitt liv med min Peter Pan
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg