.

 
sÄna dagar nÀr allt kÀnns Ät helvette. nÀr man vill ge allt en pungspark. nÀr man vill ligga ner och grina hela dagen. jag har haft tvÄ sÄdana dagar och idag vill jag bara lÀgga mig ner och vakna i mitten av augusti nÄgon gÄng. 
att man kan kÀnna sig sÄ tom, sÄ tom pÄ liv
 
 
lyssna pÄ hÄkan till jobbet. lyssna pÄ hÄkan hem frÄn jobbet. lyssna pÄ hÄkan nÀr man Àr ledsen. lyssna pÄ hÄkan nÀr man Àr glad.
 
Dekadens Àr sÄ svÄrt, och jag har aldrig fÄngat en enda dröm.
Och jag stÄr framför spegeln,
jag vill förÀndra allt, och allt som jag ser i den.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg