Google Nexus 5

Äntliiigen en ny telefon. Jag har sagt hejdĂ„ till min iPhone och gĂ„r nu hand i hand med en nexus 5. 
Har vÀntat och vÀntat pÄ att den ska slÀppas i butikerna sÄ jag skulle kunna köpa den. IgÄr överaskade vÀrldens bÀsta sambo med att köpa den till mig i tidig födelsedagspresent! 
 
Förut hade jag tankarna pÄ nya iPhone men kÀnner att jag vill ha nÄgot nytt nu. Att lÀgga runt 6k pÄ en mobil som inte förÀndras speciellt mycket varje Är Àr inte vÀrt de lÀngre kÀnner jag. Finns en massa jÀmförelser nu mellan iPhone 5s och Nexus 5 nu och begge Àr den bÀsta inom sitt operativsystem (ios & android), sÄ för mig som har tröttnat pÄ iPhone och hellre lÀgger 1500-2000kr mindre pengar pÄ en mobil sÄ Àr nexus 5 perfekt för mig 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg