att vara en tjockis

 
jag som tycker att magen inte vÀxer nÄgot nÀr jag kollar mig i spegeln, förstÄr inte sjÀlv fören jag kollar pÄ bilder och jÀmför.
TillfÀllen man mÀrker att jag blivit en tjockis:
- Jag blir anfÄdd nÀr jag klÀr pÄ mig, trotts att jag sitter ner. SITTER NER
- Sitter pÄ golvet nÀr jag tar pÄ mig skorna
- I duschen, jag ser inte mig sjĂ€lv. Man fĂ„r slĂ„ss med rakhyveln och hoppas pĂ„ att inte göra nĂ„gon skada. Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r det bara hĂ€lsenorna som nĂ€stan rykt, tackochlov.
- Kommer inte upp ur soffan utan peters hjÀlp (haha osmidigast)
- Är som en tjock ninja nĂ€r jag ska upp ur sĂ€ngen, rullar
 
Idag ska vi till mvc och lyssna pÄ bebis, ta prover och mÀta magen. Den har vÀxt minst 2cm varje gÄng vi gÄr dit (varannan vecka), hur stor ska jag bli? 

Kommentarer
Postat av: emma
2013-12-12 @ 19:54:05 / http://emmabladlund.devote.se

sÄ himla fin!

Svar: Åh tack va glad jag blir!
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg