05/12/13

 
La mig och vila en timma och vaknade upp till det hÀr. Isco tycker det Àr spÀnnande sÄ lÀnge han tittar ner mot gatan, tittar han upp mot himlen blir han rÀdd som om han tror han ska fÄ snön pÄ sig, haha
 
Till nÄgot helt annat, NÄgot mer preggo hÀr som har djÀvulsk foglossning??
IgÄr var jag hos sjukgymnasten och fick övningar jag ska göra varje dag för att inte ha lika ont i ryggen, hoppas verkligen det kan hjÀlpa mig. Men det jobbigaste Àr den hÀr jÀvla foglossningen. Att inte kunna gÄ som vanligt, att inte kunna vÀnda sig om i sÀngen utan att det kÀnns som man ska bryta hela jÀvla bÀckenet, kan inte lyfta ett ben i taget för att klÀ pÄ mig sÄ mÄste sÀtta mig hela jÀvla tiden haha. Nu Àr jag less pÄ mage och vÀrk sÄ hoppas de sista 7-8 veckorna gÄr fooort
 

Kommentarer
Postat av: Elsa OhrÄs
2013-12-05 @ 13:28:11 / http://ohras.blogg.se/

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli sÄ sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite pÄ min ocksÄ? :)<3

Postat av: emma
2013-12-05 @ 16:16:15 / http://emmabladlund.devote.se

men fyfan, lider med dig.
jag hade inte sÄ mycket foglossning, men ibland tröck william mot nÄgon nerv sÄ jag fick sÄ jÀvla ont i ena benet, fick typ kramp! det gjorde sÄ satans ont..
och ryggvÀrken var ju inte det roligaste heller :(
har du provat foglossningsbÀlte?

Svar: Äh det lÀt inte skönt det heller! :( Ja det börjar bli himla jobbigt nu, foglossningen pÄverkar ju allt jag gör hela tiden sÄ nu vill jag verkligen att tiden ska gÄ fort!
Nej jag har ju inte gjort det, men funderar pÄ om jag ska köpa ett, om det hjÀlper bra sÄ skulle det vara guldvÀrt!
Sara

Postat av: Sofie
2013-12-06 @ 07:46:05

FoglossningsbÀlte hjÀlper faktiskt lite! Men det finns olika, jag tycker att de som Àr bredare bak Àr bra, det ger mer stöd. Det finns de som Àr lika brett hela vÀgen runt (typ en dm), men jag tycker att de bara trycker och gör det vÀrre :s
Hoppas det inte gör nÄgot att jag kommenterade, men jag har börjat lÀsa din blogg för vi ska ha typ samtidigt och tycker det Àr kul att lÀsa om nÄn som gÄr igenom typ samma sak! Och vet att det Àr sjukt jobbigt med foglossning, sÄ ville bara ge ett tips:)


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg