Idioter

Blir minst sagt förbanna nÀr vuxna mÀnniskor ska yttra sig om vÄrat ofödda barn. Skriva saker som att "stackars barn som blir född i januari". Herreguuud hur tÀnker folk? Skulle det skada vÄran tjej att hon föds i januari? Ska vi sitta och rÀkna mÄnader nÀsta gÄng kanske sÄ nÀsta föds i juni-juli mÄnad? Det Àr ju sjuukt!
Fyller sjÀlv pÄ juldagen och inte fan har jag lidit för de, paket tvÄ dagar i rad!
Och jag förstÄr inte heller hur kvinnor man inte kÀnner kan kommentera sÄdant nÀr svÀrmor skriver glatt om att barnbarnet som komma skall Àr en flicka.
Idioter


Kommentarer
Postat av: my
2013-09-01 @ 14:56:42 / http://mygustafsson.spotlife.se

lÀste det dÀr pÄ Fb och tyckte att det var helt sjukt!

En blivande farmor skriver om hur glad hon Àr över det kommande barnet Ä sÄ kommenterar en vuxen mÀnniska en sÄn sak...
Om man sÀger att man sjÀlv inte gillar att fylla Är i januari, dÄ kan det inte bero pÄ mÄnaden, utan hon kan fan inte ha upplevt en bra födelsedag! DÄ Àr det hennes förÀldrars fel som inte har gjort hennes dag minnesvÀrd, stackars mÀnniska. Det lÀt precis som att hon hade varit lyckligare om hon hade blivit född en annan mÄnad. Nej mÄnga borde tÀnka efter bÄde en och tre gÄnger innan de skriver/sÀger nÄgot!

Jag sÀger bara grattis till den lilla flickan som kommer att bli ett lyckligt januaribarn!:)

Svar: Ja men precis det mÄste ju varit hennes familj som gjort att det inte varit roligt att fylla Är i januari i sÄ fall. FörstÄr bara inte hur en vuxen mÀnniska som troligen sjÀlv har barn kan sÀga nÄgot sÄdant? FörstÄr mer om nÄgon i vÄr Älder eller yngre skulle slÀnga ur sig nÄgot sÄdant korkat. Oavsett sÄ tycker jag att det Àr jÀttefel. Varför ens kommentera sÄ pÄ en sÄdan status, bara skriva negativt?
Tack sÄ jÀtte mycket My! <3
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg