#fitspo #thinspo #aldrigvila kÀftpÄre

Tycker ni det Ă€r as jobbigt med mĂ€nniskor som spammar instagram med vad de trĂ€nar om dagarna? Det gör jag. Öppet och rakt ut, ja skitdrygt. Inspirations account med trĂ€ningsinspo dĂ€remot, dem följer jag gĂ€rna!
SĂ„ nu till det jag skulle komma till, jag trĂ€nar med syster regelbundet och total-vĂ€grar att börja spamma instagram, MEN vill Ă€ndĂ„ kunna skriva vad jag sjĂ€lv gjort och förbĂ€ttrat mig. SĂ„ dĂ€rför tĂ€nkte jag att jag kan ju skriva det hĂ€r istĂ€llet. För det Ă€r ju min blogg som ni folket kan kolla pĂ„ precis nĂ€r ni kĂ€nner för det utan att behöva bli vĂ„lds-spammade utav trĂ€nings bilder varenda dag. Åh snĂ€llt tycker ni, jag veeet sĂ„ jĂ€vla smart!!

IALLFALL nu tĂ€nker jag trycka choklad för kom nyss hem efter 1,5 timme pĂ„ gymmet. Kort och gott TACK FÖR MIG


Kommentarer
Postat av: Phelicia
2013-04-05 @ 12:56:06 / http://phelicias.blogg.se

hahaha bra dÀr sara! tycker inte heller om att bli vÄldsspammad!

Svar: haha nej sÄ jÀvla drygt JAG VILL INTE! :D
Sara


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg