Det Àr kaos i mitt huvud

Det Àr nu du skulle varit hÀr. NÀr allt Àr kaos. Jag sitter i bilen pÄ vÀg mot Arlanda. Försöker vara sÄ glad jag kan men kÀnner klumpen i bröstet. Det Àr nu du skulle varit hÀr, sagt till mig innan jag Äkte "Sara, hejdÄ Sara!" Jag hör din röst i mitt huvud, vet precis hur du sa nÀr vi inte skulle ses pÄ ett tag.

Jag Àr glad över hur mitt liv ser ut just nu. Jag Àr glad att jag har vÀrldens bÀsta familj och vÀnner. Men du saknas och jag kÀnner det extra mycket just nu.

VÀrldens bÀsta storebror, jag Àlskar dig Robin. Kan du komma hem frÄn stÀllet vi kallar himmelen?


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg