Om Sara

Namn: Sara Lundberg

Född: År 1993 pĂ„ Möndals sjukhus, Göteborg
 
Om mig - Nu/sen: Jag bor tillsammans med min sambo/pojkvÀn/bÀstavÀn Peter i centrala Avesta. I februari föddes vÄran skatt Milissa! Nu lever vi livet som nybliva smÄbarnsförÀldrar och fÄr vakna upp varje dag och se hur vÄran busunge vÀxer och utvÀcklas!
Drömmen Àr att en dag flytta tillbaka till mitt Àlskade Göteborg med min lilla familj. 

Bakgrund: Jag Àr född i staden Göteborg dÀr jag bodde med min mamma, pappa syster och bror. I Göteborg har jag Àven hela min slÀkt pÄ pappas sida. 
Vi flyttade senare upp till Avesta som ligger i södra Dalarna dÀr min slÀkt pÄ mammas sida bor. 

En dag i september 2008 förlorade jag min livsglÀdje. Min bror togs ifrÄn jorden och allt vÀndes upp och ned. Nu kÀmpar vi oss upp, en dag i taget. 

Skola/Utbildning: En solig dag 2012 tog jag studenten efter tre Är pÄ Estetprogramet. Jag gick Estet med inrikting Bild och som tillval hade jag fotografiskbild och digitaltskapande. Tanken Àr att jag senare ska pluggavidare. 
 
Intressen: Jag tycker om foto, att sitta och leka i photoshop och redigera bilder, att rita med min ritplatta. Kan spendera timmar med att sitta och kolla pÄ bilder pÄ weheartit och tumblr. LÄta mig inspireras av andra bÄde nÀr det gÀller foto, design och stil. 
Jag Àr galen i tatueringar och vill fylla armarna med blÀck. Hittils har jag tre taueringar men can't wait to get more! 
 
 
♄
 
 
Senast uppdaterad April 2014

 


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg