I will wait

en bild frÄn igÄr. glad tjej efter att ha blivit uppmuntrad av bÀsta soldaten

Ibland undrar jag hur fan min hjÀrna funkar. om jag har en dvÀrg dÀr som slÀnger in massa tankar för att göra mig sjÀlv sÄ förvirrad som möjligt. En surig en som gör det för att jÀvlas. En goblin frÄn harry potter typ. 
 
Är glad att jag har en sĂ„n sjukt bra vĂ€n som alltid Ă€r dĂ€r nĂ€r det Ă€r kaos i hjĂ€rnan. Är mindre glad att han Ă€r 80mil bort nu och jag kan inte bara trĂ€ffa honom. saknar soldaten sĂ„ jag dör typ. Hade mer Ă€n gĂ€rna Ă„kt hem till honom och krossat han pĂ„ pingis eller nĂ„got. nu

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg