.vÀrldsbÀst

TÀnkte bara sÀga att jag har vÀldens bÀsta vÀnner. Har finaste, snÀllaste, bÀsta peter pan. Har vÀrldens bÀsta lilla-storasyster och vÀrldens bÀsta systerdöttrar. Har vÀldens bÀsta och klockrena svÄger. Jag har vÀrldens bÀsta, knÀppaste förÀldrarna, nÀr vi drar i gÄng och drygar med varandra sÄ gÄr det inte att sluta skratta.
Jag Àr arbetslös, har inget liv och har inga pengar, men allt Àr endÄ sÄ jÀvla bra. vÀrldsbÀst
 
pappa - fan va ont jag har i armbÄgen!
mamma - du Àr ju alldelles blÄsvart!!! *ljuger*
pappa - aah jag dör snart.
mamma - fixa felet med avloppen först bara.
pappa - vad hade du gjort utan mig hÀr hemma?
mamma - vadÄ, jag har ju facebook.

Kommentarer
Postat av: peter
2012-11-06 @ 07:33:08

Duu Àr bÀst i vÀrlden min sara!


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg