NÀr egentid Àr att gÄ till tandlÀkaren

 
 
Förut hatade jag att gÄ till tandlÀkaren. Men idag var det sÄ himla skönt! Mamma hade Milissa. Jag fick sitta i tystnad, med dÀmpade lysen och inte behöva göra nÄgonting i 30 minuter. Egentid Àr nu en sÄdan simpel sak som att gÄ till tandlÀkaren.
 
Efter tandlÀkaren tog vi oss en promenad i solen och senare pÄ kvÀllen tog jag och Peter en promenad hem till syster. Det Àr sÄ skönt att vara ute och gÄ nu nÀr det börjar bli vÄÄÄr.
 
Imorgon ska jag trÀffa min vÀn My och vi ska gÄ ut och gÄ en vÀnda. Ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg