StÀdhitler

En utav frukostarna som Àts mest nu, yoghurt, flingor och ÀppeltÀrningar. Det Àr sÄ galet gott mmmmm
 
Idag har jag varit stÀdhitler hÀr hemma. 
Jag har tömt, rensat och fyttat ut en byrÄ frÄn sovrumet till hallen. Vikt in ren tvÀtt. Satt igÄng en ny maskin. Dammsugit alla golv och soffan. Plockat undan alla mina sommarklÀder och stÀdat klÀdhyllorna i vÄran garderob. TvÀttat speglar. StÀdat köket. Lunchat med mamma. TvÀttat i tvÀttstugan. Handlat lÄdinredning till byrÄn. HÀngt tvÀtt hemma. HÀngt tvÀtt i tvÀttstugan. 
4 timmar senare var tröttapreggot mer trött Àn vanligt. NystÀdat hemma Àr bland det skönaste som finns. Nu fÄr vi se hur lÀnge det kan vara sÄhÀr rent innan det Àr dags att göra om allt igen, tvÄ tre dagar kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg