snart dÀr

Snart Àr det Àntligen klart! Efter en totalrenovering som pÄgÄtt i ca tvÄ mÄnader nu sÄ Àr det sÄ himla skönt att allt snart Àr helt klart. LÄnga dagar, vÀndor till tippen, packat ur bÄde flickrummet och allt i förra lÀgenheten, rivit vÀgg och kök, lagt nya golv mm. Det tar hÄrt pÄ krafterna att flytta men Äh va skönt att det snart Àr klart! Nu ska bara skÄpluckorna upp och nÄgra lister sen kan vi packa upp ordentligt! TvÄ nÀtter har vi sovit dÀr nu och det kÀnns sÄ himla bra allting! Komma ur den lilla ettan och fÄ flytta till ett hem vi har pusslat ihop precis som vi vill ha det. 

Tack sÄ himla mycket till alla som hjÀlpt oss, ni Àr guld vÀrda! Pappa som mÄlat och tapetserat allt, mamma som hjÀlp mig att lÀgga golv, packa, stÀda, sÀtta ihop köksskÄpen osv, Peter och Viktor har dragit om all el och fixat nya utag i köket, tack Tony för att du hÀmtade och slÀngde allt skit pÄ tippen, Robban som satt köksskÄpen pÄ plats, fixat lister, dörrkarmar mm. TACK för att ni har hjÀlpt oss att fÄ ett nytt fint hem! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg