jag var bara inte gjord för dessa dar

Idag har bloggen fÄtt sig ett lyft i förhoppning pÄ att jag ska börja skriva mer hÀr. Vi fÄr se hur det gÄr med den saken. 
Nu har jag tre veckor kvar att jobba och jag lÀngtar sÄ tills jag fÄr vara hemma igen. Pappa blir sur nÀr jag sÀger sÄ, men arbetslösheten i mitt hjÀrta. Att vara hemma hela dagarna, dricka kaffe, fika och luncha upp de ynka kronorna man har och bara vara. 
 
pÄ tal om tre veckor, om 61 dagar Äker jag till spanien med min fina sambo, vÀrldens bÀsta lilla storasyster och hennes familj. vi kommer att bo i ett spanskt fin litet hur i tre veckor och ha det bÀst i vÀrlden 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg