VĂ€lkommen in till min garderob

 
HÀmta ut paket med klÀder Àr nÄgot som blivit nÄgon slags vardaglig rutin kÀnns det som, haha. 
NĂ€r man för 3e gĂ„ngen pĂ„ en vecka sĂ€ger "Åh mina klĂ€der har kommit!" och Peter svarar "VadĂ„ för paket? Är det Ă€nnnnu meer, jag har betalat va?"  eheh ja... (okej nu lĂ€t det som han inte vet om att han betalar men han lĂ„ter mig inte och han har inget minne sĂ„ han vet om det egentligen! och det Ă€r klĂ€der till honom med) 
Jag tror jag blivit preggo-shopaholic. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg