Götalaborg

PÄ fredag Äker jag, pappa och Peter ner till Àlskade Göteborg och vÀrldens bÀsta slÀkt. Jag Àlskar kÀnslan i kroppen nÀr man Äker förbi "Göteborg stad" skylten. Den hemma-kÀnslan man fÄr. Att fÄ krama om sina goa kusiner, fastrar och vÀrldens bÀsta farfar.
I helgen fÄr jag Àntligen göra det och det bÀsta Àr att jag ska fÄ visa Peter min hemstad. Husen jag vÀxte upp i, lÀrde mig cykla vid, skolorna jag gick i och presentera honom för de fastrar och kusiner han inte trÀffat Ànnu. Han fÄr trÀffa min goa farfar, han ska Äka spÄrvagn med mig, jag ska visa honom Liseberg, han ska för första gÄngen stÄ i blÄvittklacken pÄ Ullevi med mig, pappa och kusiner som ska med.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg