Games Captain

Idag har jag jobbat min sista dag för den hÀr gÄngen. Jag ska passa pÄ att fÄ klart det sista hÀr hemma nu, ska bli himla skönt faktiskt. Jag och mamma ska se till och fixa min walk-in closet som har blivit nÄgon typ av soptipp. FÄ bort klÀderna frÄn överfulla byrÄer och upp pÄ galgar dÀr man faktiskt ser vad man har, ska bli sÄ skönt! Funderar Àven pÄ att lÀgg upp nÄgot typ av renoverings-inlÀgg snart. Med bilder pÄ hur det sÄg ut innan vi flyttade in, i rivningsskedet och hur det faktiskt blev nÀr det blev klart! Jag ska bara orka ta mig tid till det, haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Petra Z
2013-08-09 @ 19:45:05 / http://petrazoger.blogg.se

De skulle vara jÀtte kul att se före och efter bilder pÄ lÀgenheten! :D


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sara Lundberg, 20
Jag bor med min sambo Peter och vÄran dotter Milissa i södra Dalarna. HÀr kan du lÀsa om livet som nybliven mamma, mitt intresse för redigering, tatueringar & inredning.
Mer info hittar ni under fliken om mig


Instagram: saraelundberg